After so long hearing about this place (SS2 Murni), i finally got to get to know the dining experience that my friends have been talking about all this while. In fact Niterider had also told me about this place a few months ago..
Anyways, the top pic is the Ribena Special and i had a Nasi goreng (fried rice) Chicken Marryland..
15 comments:
eee..june pun penah makan kat Murni..tak regret punya ok!! *wink
hmmm... ntah bila la aku nak gi try pulak ekk... padahal dekat je...
Waaaa... finally!!! Amacam the experience?? Kalau tak tersandar, siap usap-usap perut tuh... tak tau ler....Next round, try pekena spaghetti meatball .... kitorang dulu try makan dalam pukul 4 pagi... obviously tak abis... siap tapau bawa balik lagi...
luvmuffin : yupperss.. mmg tak regret..rehot : ntahle.. aku pun tatau bile ko nak gi try..Niterider : spaghetti meatbol? hmm.. i'll giv it a try nex time.. susah nak pikir when there's no menu available..
Mana ada menu kat sana... kena be imaginative and try to improvise... paling simple pun, jenguk kat meja sebelah, apa yang diorang makan, dan tunjuk kat waiter tu... Jangan order maggi goreng udah ler... diorang memang ada tapi order ler yang jenis tak tercapai akal nyer menu...Ntah-ntah kepala kerbau masak asam pun diorang ada serve...
i want carbonara with nachoss.. can ar??
Didn't see nachos around there... can you settle with tortilla chips instead? Topped that with hot tomato salsa (tak pedas langsung pun) and and 2 scoops of mashed potatoesand gravy on the side.Spaghetti carbonara memang ada, siap ngan meatball 8 biji, sebesar saiz cekodok besar tu (bukan cekodok penyet)
ahh... finally... nite... lepas sushi, kite heret rehot gi ss2 plak... or either one first...
korang kalo nak pegi jangan la memalam sangat.kesian aku nih. asik korang tinggalkan je hehehe..
Haaa.. kidnap Im sekali... muehehehehe...
aku nak gi ngan im... tapi tokleh memalam sangat... kalau layan sushi kompem tak malam sangat... tapi yang nih tatau laa time bila yang best layan...
Pukul 8-9 malam rasanya boleh lagi kot, pasal 10pm keatas tu semacam diorang nyer peak hours jer... kerusi meja pun tak cukup...
bisa di atur im.... kite gi la awal sikit.... lepas maghrib ke... ;) ... ape2 call eih... tengok aku leh join ke tak... tapi jun 2 mlm compom aku bleh pergi ;D
sini-sini.. aku kasi jadwal aku. sabtu minggu afternoon aku boleh di kidnap, insyaAllah.
jeles ni..hu hu hu
Post a Comment